вторник, 19 января 2016 г.

Переказ.
Чи є майбутнє у книги?  
Це питання я задавала собі не раз і не два, а сотні й тисячі разів. Ще 5 років тому я не знала іншого формату книг, окрім як книг, надрукованих на папері. Потім в моєму житті з’явився інтернет, і з’явилися разом з ними і електронні книги. І те, що було так недоступно, а адже ціна деяких книг, які мені дуже хотілося прочитати, часом доходила до тисячі за примірник, стало тепер підвладне лише натискання однієї кнопки – завантажити.. І що? 
А нічого. Хочете вірте, хочете ні, але я 
люблю книги. За їх запах, за шелест сторінок, по тому, що їх можна тримати в руках і відчувати їх реальність . Книги, викачані в інтернеті на сайтах – це не книги. Це всього лише набір аркушів, на яких написані букви, які складені в слова і пропозиції. Звичайно, ці листи можна роздрукувати і з’єднати, але і від цього вони не стануть книгами. Книгу потрібно відчувати, потрібно тримати в руках, потрібно перегортати прочитані сторінки … 
Але це ж так незручно. І знову ж таки, не всяку книгу можна знайти в магазині маленького міста, а в селі такого магазину і немає зовсім. А інтернет сьогодні є у кожного. І цим паперові книги неймовірно програють електронним. І ціною, як вже говорилося вище. 
Але, незважаючи на все це, я досі
 купую книги,  тому що без цього просто не можу. Книги вчать мене жити, вчать відчувати, страждати, радіти. Вони  мої найкращі друзі.  
Хоча молоде покоління книг в руках практично і не тримає, а те, що задається в школі, читається тільки за довідником з коротким змістом твору. Як же мені їх шкода! Боже, як шкода! 
І все ж хочеться вірити, що такі цінителі справжніх творів не дадуть згинути книзі з лиця землі. Хоча про що можна говорити, коли тепер у кожній школі замість звичайної крейдян
ої дошки висить дошка інтерактивна, «розумна». Чи не спіткає ця ж доля і книги? Ні,у книги є майбутнє? книга – безцінний дар духовності, її не можна зіпсувати, як іграшку.   

Можна навести багато мудрих слів, сказаних великими людьми, та розумію ці слова тільки тоді, коли твої пальці торкнуться сторінок книги, що ніби шепоче тобі: «Вчитайся, пізнай, і ти осягнеш таємниці мудрості, добра, вічності…».

Комментариев нет:

Отправить комментарий